Vil du enkelt få tilgang til din personlige informasjon? Utforsk Min side hos Brønnøysundregistrene og del dine erfaringer med oss for å hjelpe oss med å gjøre tjenestene enda bedre.
På Min side kan du logge inn og finne opplysninger om hva som er registrert på ditt fødsels- og personnummer i våre registre. På denne måten vil du alltid har full oversikt over dine data, og du kan enkelt hente relevant informasjon om deg selv.
Du finner Min side her: Min side - Brønnøysundregistrene
Fra og med desember 2025 kan du finne informasjon om heftelser og andre rettsstiftelser, tinglyste ektepakter (fra og med 1981), intet til utlegg og utleggstrekk, konkursopplysninger (herunder personlig konkurs og konkurskarantene), forsikringsbekreftelsen, dine registrerte roller (næringsdrivende og ikke-næringsdrivende roller), registreringer som reell rettighetshaver og dine medlemskap i tros- og livssynssamfunn. Du finner også lenketjenester til Min Jegerside og reservasjon mot telefonsalg og reklame.
Det er mulig å laste ned opplysningene som PDF med digital signatur.
Min side er stadig under utvikling for å forbedre brukeropplevelsen. Bli med i samtalen og bidra til fremtidens utforming av Min Side!