Hei, finnes det en oversikt over hvilke data som vil bli tilgjengelig å hente ned via API? Konkret lurer jeg også på om informasjon om personer - daglig leder, styremedlemmer etc - vil bli mulig å hente ned maskinelt?
Hei, jeg lurer på om det blir mulig på sikt å hente ut nøkkeltall fra flere år tilbake via regnskaps-apiet, eller om det forblir kun det siste innsendte året?
Vi håper både å kunne tilby flere dataelementer og noen flere år bakover i tid (nærmere bestemt 3 år). Det er derimot usikkert akkurat når dette kan realiseres. Vi vil komme tilbake med informasjon om dette så snart det foreligger.
Hei,
jeg ser et endepunkt her for regnskaps logdata, som returnerer en liste over xml filer. /regnskapsregisteret/regnskap/log
Hva slags data inneholder disse filene og hvordan får vi tak i de?
Det vi er ute etter er egentlig en liste over organisasjoner med nylige endret regnskap slik at vi kan hente kun de som er nylig innsendt/oppdatert. Er det mulig å få til (gratis) med dagens API?
Det er bare en logg over innleste massefiler, som api’et baserer seg på. Selve massefilene kan det abonneres på, men dette er kostbart ( Abonnement på årsregnskapsdata - Brønnøysundregistrene ). Det er pr i dag dessverre ikke mulig å hente regnskap basert på datointervall (for å hente nylig innsendte). Løsningen blir da å abonnere på kunngjøringer fra Regnskapsregisteret og deretter hente de regnskapene som er aktuelle basert på dette ( Abonnement på kunngjøringer - Brønnøysundregistrene ).
Jeg ser at regnskapsregisteret er tilgjengelig for testing fram til 1. oktober. Er det årsaken til at API’et nå returnerer feilkoder (500)? Eller er det kun midlertidig? Noe oppdatert informasjon ellers om tilgjengeligheten av registeret?